Toimitusehdot

Voimassa 17.4.2020 alkaen.

Kimmi Oy (y-tunnus 2875525-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tilaus- ja toimitusehdot koskevat Suomeen lähetettäviä tilauksia. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 


Tilaaminen

Tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä. Sisäänkirjautuminen on mahdollista ainoastaan yritysasiakkaille.

Verkkokaupan tuotteet tilataan siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti ja tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun tarkoitukseen. Asiakkaan tilatessa tuotteita hänen edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Maksaminen ja maksutavat

Käytössä on kaikki suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet, Visa-, Visa Electron- Business Eurocard- ja Mastercard-kortit. Maksun voi suorittaa myös Walley lasku- ja osamaksupalvelun sekä MobilePay maksusovelluksen kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.  

Maksaessa Walley (www.walley.fi) lasku- ja osamaksupalvelulla asiakkaan tulee tutustua palvelun sisältöön ja tarkempiin ehtoihin lasku- ja osamaksupalvelutarjoajan sivuilla. Mahdolliset yhteydenotot maksuasioissa lasku-ja osamaksupalveluihin liittyen tulee ottaa suoraan palvelun tarjoajaan. 


Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen tilaajan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Olethan yhteydessä meihin, jos et saa tilausvahvistusta. 


Toimitustavat ja -kulut

Tuotteet toimitetaan Matkahuollon Lähellä-pakettina lähimpään Matkahuoltoon, Siwaan, Valintataloon tai muuhun asiakkaan valitsemaan Matkahuollon Pakettipisteeseen tai Matkahuollon Kotijakeluna asiakkaan ovelle.

Asiakkaalle lähetetään paketin seurantatunnus sähköpostitse paketin lähtiessä matkaan. Paketin saapumisesta noutopisteeseen ilmoitetaan tekstiviestillä. Kotiovelle kuljetettavista paketeista jakelu soittaa vastaanottajalle ja sopii toimitusajankohdan. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa toimitusosoitteen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron oikeellisuus. Väärien tietojen tai noutamattoman paketin vuoksi kauppiaalle palautuneesta lähetyksestä veloitamme palautuksesta 5,90€ ja uudelleenlähetyksestä 5,90€ (Kotijakelu paketin palautushinta on 15,90€ ja uudelleenlähetys 15,90€). 

Toimituskulut ovat Lähellä-paketille on 5,90€ ja Kotijakelulle 15,90€. Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut sekä arvonlisäveron. 

Verkkokauppatilausten nouto Myymälästämme tapahtuu valitsemalla verkkokaupan kassalta toimitustavaksi "nouto". Ilmoitamme sähköpostitse kun noutotilaukset ovat valmiina noudettavaksi Myymälämme aukioloaikoina. 

Lisätilaus samaan lähetykseen on mahdollista, mutta olethan tällöin aina meihin yhteydessä ennen tilaustasi puhelimitse tai sähköpostitse. 


Toimitusaika

Toimitusaika tuotteille on 3-7 arkipäivää.  Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista, kuten tapahtumista ja ruuhkasta tilausten käsittelyssä tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.


Peruutusoikeus ja palautusehdot

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tilauksesta on tehtävä aina peruutusilmoitus ja palautettava tuote on postitettava ennen palautusajan umpeutumista. Palautettavasta summasta vähennetään tuotteen välitön palautuskulu, eli toimitusmaksu (kuluttajansuojalain muutos 13.6.2014). Toimitusmaksu Matkahuollon Lähellä-Paketille on 5,90€. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja uutta vastaava. Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus.

Palautusosoite:

Kimmi Oy,  Pohjoinen Pikatie 8, 04600 Mäntsälä.

Määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole palautusoikeutta. (Rajoitukset palautusoikeudessa (kuluttajasuojalain 6.luvun 16 § kohdan mukaisesti.)


Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai tuote ei muuten vastaa tilaustasi, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi (viimeistään 14 vuorokauden kuluessa) myyjälle kirjallisesti osoitteeseen info@kimmi.fi. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi myös reklamaatio Matkahuoltoon. 

Mikäli tuotteessa ilmenee jokin valmistuksessa tapahtunut virhe, ilmoitathan siitä meille ennen käyttöönottoa.

Kankaiden reklamaatiot on tehtävä aina ennen pesua ja leikkaamista. Kankaiden pesussa tulee huomioida pesuohjeet tuotekohtaisesti. Tarkat pesuohjeet ovat saatavissa tarvittaessa sähköpostitse info@kimmi.fi. Verkkokaupan kuvat ovat viitteellisiä ja kankaiden todelliset värit voivat poiketa hieman tuotantoerästä tai käytössä olevan laitteen väriasetuksista johtuen. Kankaiden leveysmitassa saattaa olla pientä vaihtelua erästä riippuen. Ilmoitamme tuotteen kohdalla valmistajan antaman kankaan leveyden ja tarvittaessa asiakkaan tulee varmistaa tarkka leveys ennen tilaamista.